چقدر برات سخته!!!


یگانه...

حکمت وزیدن باد رقصاندن برگ ها نیست،امتحان ریشه هاست

چقدر برات سخته
چقد برات سخته که بری زیر بارون با یکی دیگه جز عشقت

چقد برات دردناکه دستتو کسی بگیره که هیچ حسی بهش نداری

و کسی تو رو لمس کنه که دوستش نداری

چقد بده با کسی تمام عمرت رو بگذرونی جز اون که دوستش داری

چقد بده دوس داشته باشی با عشقت باشی ولی اون نخاد

چه وحشتناکه که عشقت هرگز تو رو نخاد

و تو شبا به یادش گریه کنی و اه بکشی که چرا کنارت نی

من نمیدانم به چه گناهی مرتکب شدم که باید اینقدر دوری عشقمو تحمل کنم و با هر کسی جز اون درد دل کنم

اخه چرااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که برایش بیتابم .چرا او نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اون منو دوس نداره

اره نداره

اینکه درونش شکی نیست

ولی دل بیچاره من اینو نمیپذیره

و هی بهونشو میگیره

من تو رو دوس دارم

عاشق هیچ وقت از عشق چندین ساله اش دست برنمیداره و خسته نمیشه

اه منم همین گونه ام

نمیتونم بخدا نمیتونم دست از سرت بر دارم

پس بیا پیشم و منو رها نکن

تو رو خدا ...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,ساعت 15:10 توسط سمانه| |


Power By: LoxBlog.Com